» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
امنيت شبكه هاي كامپيوتري احمد زینلی 1397/04/12 دسته بندی : کامپیوتر 0

چکیده

 امنیت شبکه یک موضوع پیچیده است که از نظر تاریخی فقط توسط افراد با تجربه و آنهایی که آموزش کافی دیده اند مورد توجه قرار می گیرد. با اینحال ، همچنان که افراد بیشتری به شبکه متصل میشوند ، تعداد افرادی که بایستی اصول امنیت را در دنیای شبکه شده بدانند ، نیز افزایش می یابد. اینمقالهبر اساس کاربری کامپیوتر و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی که در خاطرم بوده است نوشته شده است و مفاهیم مورد نیاز برای آشنا شدن با بازار و خطرات و نحوه مواجه شدن با آنها را توضیح می دهد.

مقدمه ای بر موضوع امنیت

شاید وقتی که در ابتدا ارتباطات رایانه ای بوجود آمد و شبکه های کامپیوتری پدید آمد هیچ کس تصور نمی کرد که امنیت به مهم ترین بخش آن تبدیل خواهد شد .       
به طوری که امروزه امنیت شبکه جزو مهم ترین و کاربردی ترین تخصص ها در بخش فناوری اطلاعات گردیده است . به همین دلیل مطالعه و آموزش در زمینه امنیت شامل مباحث بسیار گسترده ای است و فرا تر از سطح این مجموعه آموزشی است . آنچه که در این بخش از آموزش Network Plus به شما خواهیم گفت یک معرفی کلی از مباحث اصلی امنیت شبکه است و بیشتر برای آشنایی شما با مسئله امنیت و شیوه های ایجاد امنیت و شناخت تهدید های امنیتی رایج است . شما می توانید این تخصص را با گرفتن مدارکی همچون Security+ , CEH , CHFI کسب کنید .    
 


خرید و دانلود | 5,000 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :76
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط