» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
طبقه بندی عملیات در بودجه ایران محمدزاهری 1394/03/23 دسته بندی : حسابداری 4

طبقه بندي عمليات در بودجه ايران
طبقه بندي عمليات در كشور ما از سال 1343  پس از به وجود آمدن بودجه برنامه اي و عملياتي مرسوم شده و در حال حاضر  كليه جوانبي كه بايد در يك طبقه بندي عملياتي رعايت  شود مورد  توجه قرار گرفته است. اصول اساسي طبقه بندي  عمليات در بودجه  ايران به شرح زير است:
طبقه بندي عمليات  در بودجه  فقط در برگيرنده آن دسته از وظايف و عمليات و اعتبارات دولت است  كه به طور مستقيم يا غير مستقيم  توسط وزارتخانه ها و موسسات دولتي انجام ساير موسسات جدا از اين طبقه بندي در بودجه  منعكس مي شوند.
 

nطبقه بندي عمليات در بودجه ايران

nطبقه بندي عمليات در كشور ما از سال 1343  پس از به وجود آمدن بودجه برنامه اي و عملياتي مرسوم شده و در حال حاضر  كليه جوانبي كه بايد در يك طبقه بندي عملياتي رعايت  شود مورد  توجه قرار گرفته است. اصول اساسي طبقه بندي  عمليات در بودجه  ايران به شرح زير است:

nطبقه بندي عمليات  در بودجه  فقط در برگيرنده آن دسته از وظايف و عمليات و اعتبارات دولت است  كه به طور مستقيم يا غير مستقيم  توسط وزارتخانه ها و موسسات دولتي انجام ساير موسسات جدا از اين طبقه بندي در بودجه  منعكس مي شوند.

n


خرید و دانلود | 3,000 تومان
نوع فایل :ppt | تعداد صفحات :37
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط